Co je to noční režim?

 

Nočním režimem je označován režim a stav stroje, který zajišťuje uchování zmrzliny ve chladném prostředí přes noc v době nečinnosti. Noční režim usnadňuje práci tím, že na konci dne není nutné stroj vymýt. Zmrzlinářům doporučujeme nechat zmrzlinu v nevymytém stroji maximálně dva dny, a to z důvodu rizika tvorby choroboplodných zárodků. Trvanlivost zmrzliny prodloužíte pasterizací, čistým pracovních prostředím a skladovacími podmínkami.    

Co se stane, když mi stroj od vás přestane fungovat?

 

Není-li porucha zapříčiněna neodbornou manipulací, zajišťujeme opravy pronajatých nebo prodaných strojů s platnou záruční dobou do 48 hodin a po dobu opravy má zmrzlinář k dispozici bezplatně stroj náhradní.

Co udělat se zmrzlinou, která zůstala ve vaničkách?

 

Za předpokladu splnění správné teploty a dodržení hygienických podmínek je možno zmrzlinu buď uchovat ve stroji v nočním režimu či zmrzlinu vytočit do nádoby a uskladnit ji maximálně po dobu trvanlivosti deklarovanou výrobcem daných směsí. Taková trvanlivost se pohybuje od dvou až tří dní.    

Jak probíhá předání stroje?

 

 Při předání stroje dojde ke kompletnímu převzetí stroje zákazníkem, a to i s krátkým zaškolením ohledně manipulace se strojem a všemi náležitými dokumenty. V případě, že se vaše provozovna nachází v obtížně dostupném místě (např. v patře), které znemožňuje jednoduché dovození stroje přímo do provozovny, nám tuto skutečnost oznamte, a my se s vámi domluvíme na podmínkách předání. U předání stroje musí být oprávněná osoba k převzetí. Zajišťujeme tak bezpečnost dodání stroje do správných rukou.

Jak významně ovlivňuje výše pronájmu provozní náklady?

 

Mnoho začínajících zmrzlinářů se domnívá, že výše pronájmu významně ovlivňuje výši denního výdělku. Vezmeme-li např. měsíční nájemné 7800 Kč tak zjistíme, že pronájem stroje na den činí 260 Kč, což je zhruba 10 prodaných zmrzlin. V případě výše pronájmu např. 9600 Kč to je 320 Kč, tedy okolo 12 prodaných zmrzlin. Z tohoto důvodu se zmrzlináři nemusí obávat vysokých měsíčních nákladů způsobených volbou silnějšího stroje.

Mnohem vyšší náklady mají zmrzlináři za nákup zmrzlinových směsí: 1 kg se pohybuje okolo 165 Kč bez DPH a z 1 kilogramu se vytočí asi 30 zmrzlin. Vytočí-li zmrzlinář za den např. 150 zmrzlin, měl náklady za nákup zmrzlinové směsi 825 Kč bez DPH, a to ještě bez uvážení nákladů za nákup kornoutků vaflových či klasických oplatkových. 

Jaká záruka se vztahuje na zmrzlinové stroje v případě koupě?

 

Na nové zmrzlinové stroje se vztahuje standardní délka záruky 24 měsíců a v případě starších zmrzlinových strojů je to 12 měsíců.

Jaké servisujete zmrzlinové stroje?

 

Servisujeme převážnou většinu zmrzlinových strojů, které se
na našem trhu prodávají nebo pronajímají. Všechny náhradní díly našich
strojů jsou skladem a pro jiné stroje je zajistíme. Číslo na servis je +420 773 538 888. Formulář na objednání servisu stroje naleznete na tomto odkazu pod ikonou "objednat servis".

Je manipulace se zmrzlinovým strojem složitá?

 

Není. Manipulace i nastavení zmrzlinového stroje je intuitivní záležitost. V našem krátkém zaškolení při předání stroje jsou zmrzlináři poskytnuty všechny nezbytné informace k tomu, jak zmrzlinu správně namražovat a točit. 

Je pronájem stroje podmíněn odběrem zmrzliny?

 

Pronájem zmrzlinových strojů podmíněn odběrem zmrzliny není. Při výběru zmrzlinových směsi doporučujeme zvolit ověřené dodavatele jako Tatra, MEC3, Adria Gold, TOJE apod.

Nabízíte i náhradní díly?

 

Ano. Náhradní díly máme skladem na všechny naše v současnosti nabízené stroje. Jejich stručný výčet naleznete v sekci náhradní díly.

Nemáte-li od nás zmrzlinový stroj, překontrolujte parametry daného dílu (např. rozměry těsnění), může totiž sedět, případně se s námi spojte na čísle +420 773 538 888, a my vám sdělíme dostupnost dalších náhradních dílů, které nemusí být uvedeny na webových stránkách (rozličné typy těsnění, různé typy kompresorů apod.).

Proč si u stroje nechat provést posezónní/předsezónní servis?

 

Stroje jsou přes sezónu vystaveny každodennímu provozu, různému přístupu manipulace, úskalím pracovnímu prostřední (např. prach), a u stroje dochází k opotřebení, které se může projevit v nevhodnou chvíli, což může k vést k několikadenní nemožnosti provozu. Proto je vhodné nechat zmrzlinový stroj prohlédnout. Při posezónním/předsezónním servisu dochází k celkovému posouzení stavu stroje, vyčištění agregátů, kontrola úniku chladiva a jeho doplnění, výměna spotřebního materiálu a poškozených dílů apod.

Začínáme s prodejem zmrzliny a nemáme zkušenosti. Poradíte nám?

 

Pro začínající zmrzlináře jsme na tomto odkazu připravili průvodce, v němž je pojednáváno něco o výběru zmrzlinového stroje, zmrzlinových směsí, místa provozovny a dalších náležitostí nezbytných k provozu. Chcete-li se dozvědět víc, neváhejte a poptejte naše školení pro vás či váš personál. Zajistíte tím plynulejší provoz vaší provozovny.

Zajišťujete dopravu?

 

Ano. Všichni zákazníci, kteří si od nás objednali zmrzlinový stroj či výrobník ledové tříště a přejí si stroj dopravit námi, jsou zařazeni do rozvozového plánu a kontaktování před dodáním. V případě, že se Vaše provozovna nachází v obtížně dostupném místě (např. v patře), které znemožňuje jednoduché umístění stroje přímo do provozovny, nám tuto skutečnost oznamte, a my se s Vámi domluvíme na podmínkách předání.

U předání stroje musí být oprávněná osoba k převzetí. Zajišťujeme tak bezpečnost dodání stroje do správných rukou. Další možností je buď vyzvednutí stroje z našich skladů či objednání spolehlivého dopravce.  

Zmrzlinový stroj se nesmí pokládat.